“לינור נבטי, 32, נשואה+1, בוגרת תואר ראשון בעיצוב בסמינר הקיבוצים, מעצבת אביזרי טקסטיל בעבודת יד ולבוש, בעלת מותג על שמה LINOR NABATI משנת 2008.המפגש שלה עם עולם האופנה החל שסבתה לימדה אותה לתפור ורכשה לה את מכונת התפירה הראשונה אשר משמשת אותה במשך 14 שנה. מתוך 11 נכדים היא היחידה שממשיכה את דרכה וכיום סוגרת מעגל ומנהלת חדר עבודה פעיל מהמקום בו עבדה ותפרה עשרות שנים.”

“לינור מספרת לבלוג שהריגוש שבחומר הטקסטילי והפשטות שבו מוביל את היצירה והחיפוש לצורות וחיבורים שונים היוצרים אביזר ייחודי. לולאה ועד קשר ,השחלה,ליפוף מחברי שתי וערב ועוד הפכו לטכניקה ,סיפור ושפה עיצובית המובילים ליצירת האביזר. הכמיהה לתחושת החומר, עיבודו וההתרגשות שבחקירת האפשרויות שבו מהווים השראה וטכניקה ליצירת אסופה של אביזרי לבוש אוונגארדיים הנותנים פרשנות חדשה בין צעיף לשרשרת והינם מותנים לטרנדים עכשוויים.”

This slideshow requires JavaScript.

“בסדרתה האחרונה מתוך התבוננות והשראה מנשות מצרים העתיקה נוספו לחומרי הטקסטיל אלמנטים מתכתיים שונים מצופי זהב, רודייום ופילז  הצורניות של האביזרים מתאפיינת בתלת-ממדיות הנושאת בתוכה שילוב של רוך טקסטילי ונוקשות מתכתי יחד. הסדרה נקראה על שמה של מלכת מצרים “נפרטיטי” אשר פירוש שמה הינו “האישה היפה הגיעה” מתוך אמונה כי כל אישה יפה באשר היא.”

עוד כמה פרטים שלא ידעתם עליה:

*  הציגה את עיצוביה בשבוע האופנה 2013 במוזיאון העיצוב בחולון.
* סדרת התכשיטים שלה נבחרה להשתלב בקטלוג קולקציית המעבר של חברת הגרה.
* לאחרונה חזרה להציג בבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר ת”א לאחר חופשת לידה ארוכה.
*כל פעם  היא בוחרת נושא להשראה כללית אבל החומר,תכונותיו והשילוב עם עוד אלמנטים זו ההשראתה האמיתית.

כשנשאלה לינור איפה היא רואה את עצמה בעוד כמה שנים היא ענתה:
“חשוב לי לגדול ולהתרחב, הייתי רוצה לראות את עצמי בחנות משלי בקרוב חשוב לי להמשיך ללמוד ולהתעדכן בטכנולוגיות וחומרים חדשים אבל, הכי חשוב לי זה ליהנות מכל שלב ולהישאר אני עם הערכים שלי נאמנה לעיצוב ולקו שלי ולא להיכנע לטרנדים המתחלפים ולייצור ההמוני. כמו כן,לשמור על שירות ויחס חם ואדיב ללקוח, לעקוב אחרי האופנה המתחלפת ורצונות הלקוחה אך עם זאת, לשמור על שפה אופי וייחודיות אישית לי.”

יצירת קשר -contact
LINOR NABATI – Hand made textile accesories and wear
 
 יצחק שדה 81 ת”א / לינור נבטי
https://www.facebook.com/pages/LINOR-NABATI/122716594509817

Leave a Reply

